GYIK- Kérdések és válaszok

Rendeléskor minden esetben kapok azonnali visszaigazoló e-mail-t?

Igen, minden esetben azonnali, automatikus visszaigazolást küldünk, hogy tudd, hogy sikeresen leadtad rendelésed. Készleten lévő termékeink esetében ez a visszaigazolás azt jelenti,hogy hamarosan összekészítjük és postázzuk a megrendelt termék(ek)et az általad kiválasztott fizetési- és szállítási mód figyelembevételével.
Azonban egyedi megrendelés esetén még egy visszaigazolást küldünk nem sokkal az első után, amiben minden fontos információt megtalálsz a rendeléseddel kapcsolatosan.
Egyedi rendelés esetén akkor válik aktívvá a megrendelésed, ha erre, a második e-mail-re írsz egy választ nekünk, hogy kéred a megrendelt termék(ek)et.
Ha rendelésed leadásakor nem kaptál visszaigazoló e-mail-t, akkor kérünk, hogy jelezd nekünk, írj e-mail-t az info@takargato.hu e-mail címre.

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Igen, nálunk regisztráció nélkül is vásárolhatsz. Azonban azzal, hogy regisztrálsz,sok hasznos funkciót is elérhetőtudunk tenni számodra, amik a Te kényelmedet szolgálják.

Hogyan értesülhetek legegyszerűbben akcióitokról, híreitekről?
Iratkozz fel hírlevelünkre és kövess minket a Facebook-on, így legfrissebb híreinkről, nyereményjátékainkról,akcióinkról biztosan nem maradsz le.

Hogyan vásárolhatok kedvezményes áron?
Nálunk rengeteg kedvezményben részesülhetsz egyébként is kedvező árainkon felül.
Ezen kívül bizonyos összeghatárok elérése esetén plusz kedvezményeket biztosítunk. Egyösszegű, 20.000 Ft fölötti rendelés esetén ingyenes házhozszállítást biztosítunk Magyarország bármely pontjára.


Sürgősen szükségem van a megrendelt termék(ek)re. Van rá lehetőség, hogy előbb kapjam meg, mint ahogyan a szállítási határidőben szerepel?
Előfordulhat, hogy meg tudjuk oldani azt, hogy előbb megkapd a megrendelt termékeket, mint ahogyan azt a szállítási határidőben feltüntettük. Tehát, ha sürgősen szükséged lenne a kiszemelt termék(ek)re, jelezd nekünk és megpróbálunk segíteni.